Träning

hejhej, träningen blev flyttad så jag ska spela volleboll i täljehallen kl7 till 9, ska väl bli kul att få träna där, tror jag? hahah.  Hoppas det går bra för mej på träningen ideg, för de senaste månaderna har det gått skit, kanske bara någon enstaka träning e väl okej , annar har mitt spel vart hemskt. Juste sen måste jag bara säga att jag tycker mer killar ´borde blogga! :O o det e absolut inte böbigt att en kille bloggar! Så killar.. blogga mer!



la la la la la -  warm it up
la la la la la - the boys are waiting,.
Citat ur milkshake.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag älskar milkshake låten :)

2009-02-19 @ 16:34:17

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0