Veckans planer..


Eftersom jag inte hunnit skriva ett inlägg idag tar jag lite kort om dagen. Idag va jag i sollentuna o spelade matcher. Sen åkte jag o elsa o kolla på jörgens match o en gubbe från andra laget dampade på oss hahaha. O nu sitter jag här hahaha .


Veckans planer.

Måndag - ha trååååkigt , skola , sen träning
Tisdag - skola, tråning, SO PROV
onsdag - skola, efter vettja fan
Torsdag - skola ,tränign, BIOLOGI PROV
fredag - skola- sne frihet! (hittar väl på ngt)
lördag- ahha fan vettja sova sova sova o hitta på ngt :D
Söndag- KRYSSNING MED YLVA! :D

hahaha jag har dööööötråkigt, emn ska sova -.- skola imorgon (it sucks)..

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0