bilder genom 07/08

Hejhej.
Eftersom eva-lena vill att hela min blogg ska bara som en pekbok , alltså bara bilder. Klart det e mkt roligare att läsa då, så jag letar efter bilder från 2008 och några från slutet av 2007 hah aja. här kommer bilder! hahahaha jag vet att dem e hemska , men ni får stå ut!

llafall inte hur man använde en platttång!


HAHAHAHHAHAHHA, måste vart i september /oktober 2007!

hah ja.. o ett tag kombinerade man alltå fjortis tröjor med emo smink xD nog ett år sen exakt.

sen förändrades man , ganska mycket på bara någon månad. kolla bilden ovan , det kanske skillde 3-4 månader mellan dem, aja nu kommer det komma massa sommar bilder! härligt..

, precis när det började bli varmt, då va det västergård varje dag som gällde.. jelena o jag på bild, i miss.

sommaren , var underbar o man njöt varje dag. ett tag efter att jag färgat till mörkbrunett.

Man posade på varje bild, det e bara nu man inser hur töntigt det va..  denna dag glömmer jag inte.

jag vill ha sommaren nu!

man kanske ser lite på bilden att jag  verkligen har fräknar på sommaren , å då menar jag inte lite!

ja o här på sista dagen under 08 som tillbringades med ylva.

Man ser ju stora förändringar.. Undrar hur jag kommer se ut i lutet av 2009? ;O. Aja tyck vad ni vill om bilderna. Men jag skäms faktist inte att visa att jag sett ut så. jag kommer ju ändå säkert skämmas för att jag ser ut som nu i framtiden.
aja nu ska jag sova , det e skola imorgon :( puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilka förändringar!

2009-01-12 @ 15:40:53
Postat av: Eva lena

Angie! Du är bäst. Saken är den att jag inte kan läsa, så därför kör jag hårt med pek böcker! Hahah, men baby, du är alltid Raw to me!

2009-01-12 @ 17:30:39
Postat av: Anonym

ASSO, PEKBÖCKER ÄR RESPEKT!

2009-01-12 @ 17:55:58
Postat av: men e- lenaaaa

asso, på första bilden, du se fett med liten ut, och sen påtyå andra eller tredje man ba, aha, hej tre år äldre!!

2009-01-12 @ 17:57:34
Postat av: evelina pajala, klass 8a

WALLA JAG ÄR MED PÅ BILDEN DÄR DU HAR EN GRÖN TRÖJJA!



MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!

2009-01-12 @ 17:58:13
Postat av: MEN FRIDENSLUNDSVÄGEN IS MY HOME

2009-01-12 @ 17:58:40
Postat av: FRIDENSLUNDSVÄGEN IN MY HOME

ASSO, DITT HÅR ÄR KÄRLEEEEEK, PÅ BILDEN DÄR NI SITTER Å TYP GUNGAN JUUUUH!





(jag är på ett bra humör idag, you see)))

2009-01-12 @ 17:59:30
Postat av: wallad

JALLA WALLLA YLVISSS.

TSSSSSSSSSSSS............ YLVIS... MHMHMHM,

MMMM, MARABOU!



GRR, YLVIS

2009-01-12 @ 18:00:14
Postat av: BAJS&KISS AT PEA

HEJW, JAWG ÄRW FJORTISW, OCH TYWP ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..

DWET JAWG VILLEW SÄGAW WAR..





VISA PATTARNA, VISA PATTARNA!



(fjortis makt, emo slakt)

2009-01-12 @ 18:01:46
Postat av: mirre-lover

PÅ TORSDAG SKA ALLA VI BRUDAR PÅ KONFAN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAS,



WE ARE THE MAFFIA OF THE CURCH!! <3333333333333333333333333333333333

2009-01-12 @ 18:02:59
Postat av: AMY WINEHOUS

rehaaaaaab,



knarwk, knark!

vem där?

marijana!

hur mårs`?

morfin, morfin!

2009-01-12 @ 18:03:51
Postat av: britney spears

HIT ME BABY ONE MORE TIME!

2009-01-12 @ 18:04:09
Postat av: evelina pajala, fridenskundsvägen 9, 15168 sdertälje------ ALLA HÄLSAR PÅ! GE MIG EN CIDER SÅ SÄRAR JAG PÅ BENEN SNABBT!

nu försttår du lilla angie (som jag numera kallar dig, för jag tycker det är sött btw), så ska jag skriva världens längsta kommentar utan att göra onaturligt stora mellanrum. detta kommer bli mycket trevligt, då jag hoppas att du läser allt! nu börjar det; hej angie, jag tycker att du är en sexbomb! och idag på idrotten då spelade vi ett bollspel som hette bögen (som gris, fast bögen) och då sa tamara camera (hmara-åsna) och nora (hora) att jag var bög, då fick jag damp och skrek att ja var stolt så in i helvete! för det är jag, och det är du ock alla bruds på konfan, plus ylvis! eller hur? kärlek kan användas på olika sätt förstår du.. och när vi ändå har den här trevliga diskussionen så kan jah berätta att jag verkligen hoppas att man inte kan skriva en hur lång kommenar som helst, för detta börjar bli lite jobbigt. men jag måste ju arbeta för den status jag ha- angies bästa läsare, och kommenterare! för jag tycker att folk är riktigt dåliga på att kommentera. dom borde gå i komenterar skola hos mig. vad tycker du om det, angelicut? hahah, å heter du på min mobil! appropå mobiler, så lkan jag informera om att jag har fått en ny. det behövdes som fan för du vet hur min nokia såg ut, det var ju så att man blev mörkrädd. i svenska har vi fått en ny lärarre, det innebsr att jag måste börja sköta mig på svenska lektionerna och ite göra massaor med stönanden som när nursel var våran vikarie. första gången jag såg henne, så hon skulle presentera sig själv.. då trodde jag hon sa att hon hette nunna! hahahah, det var kul, fast så var ju inte fallet. hon htter ju nursel, vem i helvete vill hete nursel? skaffa ett liv, bitch! nej nus ak jag inte vara taskig här.. men typ, vad gfan ska jag skriva nu? jag vet, jag sjunger istället! "dont speak, i know just what your thinking, and i dont need your reason. dont tell me cuz it hurts". det var väl fint sjunget av mig? det tycker jag också. det bästa med dig angie, är att du alltid svarar HAHAH. vet inte varför jag skrev så. men jag har typ ide torka förstå du, det är typ därför jag inte har nån blogg, haha, och sen för att det är så himla jobbigt att jaga kommentarerför jag kan ju inte sita och komentera mina egna inlägg det skulle ju verka lite nolifer! haahhaha, asso.. nu har jag fått as ont i min axel, det är bara för att ag skrivit typ hur mycket som helst, och för att jag är trött. sen sitter jag cp oxå.. shit, liksom. varför kan min mamma inte köpa en bra stol? vilken hora asso.. men nu angie, nu kan jag inte skriva mer, för typ jag måste gå in å bilddagboken och typ pea. ifall någon vill mig ngt. jag menar, jag är ju populär! haha, och sen när jag stängt av datorn , då ska jag gå in i duschen och tänka på dig.. och miriam såklart. tänk om hon läste din blogg! det skulle vara lite kul, för jag har typ skrivit allt jag känner för henne, och det skulle vara pinigt! och sen kanske jag tar upp mina rena kläder, men liksom. det tycker jag att min kära moder kan göra, tycker inte du? btw så jobbar hon nu, hon kommer inte hem förns typ elva. det är skönt som fan för då slipper man henne! fyfan, vilken semester asso! haha, jusste jag skulle ju sluta skriva, det glömde jag bort fan! vet du hur ofta jag glömmer saker? det gör jag typ hela tiden, typ minsta lilla. jga kommer knappt ihåg vad jag hade på mig igår.. fast, iof så kanske jag var naken? utan en endaste tråd på kroppen!! som i filmen kejsarens nya film, var det inte den? det tror iaf jag det var förstår du.du vet, jag är ju nudist. det är katja oxå! undra om skolan skulle ringa hem, om man kom naken till skolan? det tycker inte jag dom ska, vi måste ju ha lite rajtan tajtan i skolan! jag menar tänk om du har ett prov och du inte kan. och sen helt plötsligt kommer jag in, spritt språngande naken! då skulle ju du bli as kåt och då skulle du kunna hela provet o få mvg!





aja, nu ska jag faktiskt gå in p billdagboken.man kan typ skriva hur långt som helst ju. fuck blogg.se!



men puss och knull!! ;P kärlek på guuuuuuuuuuuuud <333333333333333333





2009-01-12 @ 18:25:26
Postat av: du vet vem mhmh ;( föredetta FJB@

vill inte gå ut med mitt riktiga namn, säger sen hahaha :$ ta bort mig på bilden vid gungan please ;( jag dööör ser INTE ut sådär med :'(

2009-01-15 @ 14:56:15
Postat av: angelica SV:

Men ''mhmh'' , detta är minnen , underbara minnen. Skäms inte. Kolla hur jag såg ut då oxå , vi har förändrats, man tycker man e ful.. Men du är jättegullig, dessa bilder kanske e fula men mycket betydelsefulla på ett vackert sätt. Visa att du e stark o våga stå för att du ser ut så, kolla vilka bilder jag la ut på mej! , btw du va jättesöt på bilden <3

2009-01-15 @ 15:07:02
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0