Bye 08, Hey 09

Nytt år! 2009 för dem sega haha :D
Aja igår/idag va jag o ylva hos joha o veronika o adam. Jag o ylva va fettisar o satt o åt chips sen kom tobbe o MELISSA! my baby. Aja Vi satt o flummade o jag o ylva pimpade tobbe , ordentligt. Hna blev  en hippiefjortis , fult hahhahaha :D. Sen gick vi ut o kolla raketer o jag o ylva skrek glad påsk till allt vi såg. Senare runt kl halv 2 gick jag , ylva , tobbe o oskar ut . Jag hade mina klackskor på mej -.- Det skulle jag inte tagit på mej eftersom tobbe going crazy o lyfte mej o börja springa o det va juh jättehalt ute :'(. Ylva lämnade mej o gick vid skogskantet som en skogsmulle o snackade massa med råfulla johnny xD HAHHAHHA. Aja sen ringde vi lite nyktra folk eftersom johnny säker glömt allt vi sa till han igår :D. Hah. Aja vette vad jag ska skriva nu men  lägger ut en cp bild som ylva tog hihihi me like ;D
 

Kommentarer
Postat av: Mobina

Fin blogg! :D

2009-01-01 @ 21:44:04
URL: http://mobinas.blogg.se/
Postat av: eva lena

du borde skrivit att det var en ALKOHOLFRI CIDER!

folk kan ju tro att du e alkis för gudars skymning!

2009-01-03 @ 11:29:32

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0