dagen

har vart ganska seg.vaknade kl halv 2 o sen dess har jag legat i sängen med datan, Duchat o ätit. Kul jag vet. Jag somnar snart men aja. Jag har kännt mej trött hela dan, hoppas jag inte blir sjuk för imorgon ska jag vara med ylva o andrea. Sen ska nog ylva sova här tror jag. Sen på fredag ska jag o vanessa till sthlm :D. Kulkulkul och helgen vet jag faktist inte men på måndag börjar skolan , inte kul. vafan. Då kmr allting komma som en bomb , det vet jag , matteprov o allt :( vrf ska man ha prov så ofta?, Man har bara massa obetydliga småprov som inte ne shjälper en till slutbetygen lr något. Vrf inte bara ha typ 2 matte prov per termin så man ser vad eleven kan istället för 10, onödigt. Sen blir det nog inte så himla kul eftersom vårat svenska prov vi skulle gjort i mitten av förra terminen blev aldrig av eftersom magnus (våran lärare) var sjuk halva terminen! o jag har redan gjömt bort allt, :S. Det handlade om akusativobjekt o predikatsfyllnad o sånt :S men jag har ju glömt vad det är o sånt. Aja måste typ vila lite nu, e så jävla trött, puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0