Dålig uppdatering.

Jag måste seriöst skärpa mej nu känner jag. Vad värdelös min blogg bara känns ibland. Visst bryr jag mej inte vad andra tycker. Jag känner ju några som bara kanske får ca 3 besökare om dan, medans jag får mycket mer ! Men bloggen för mej handlar inte om alla komentarer som gör en så ''märkvärdig'' , men det e ju alltid kul att få. Sen spelar det inte så stor roll för mej om jag har 1 besökare och 100 besökare på en dag. Jag brukar ibland inte ens kolla min statistik, kanske lite då o då. Typ var 3-5;de dag. Men det e skrivandet som får mej att fortsätta blogga. Jag som annars hatar att skriva. Men bloggen förändarar verkligen!. Den känns viktig , på något sätt. Visst kan folka bara undra nu ;

Varför verkar den här lilla tjejen så seriös i sitt bloggande, när hon inte ens har hållt på i ett halvår,?,...

så kan många misstolka det.fast jag startade min blogg när jag gick i 4an. Men jag bytte adress. Min gamla blogg var töntig och oserös. Så den behöver jag inte skriva länken till , men aja. Under dessa fyra (och snart ett halft) år har bloggen blivit viktigare och viktigare för mej. Men nu ska jag komma till saken. UPPTADERINGEN. helt hemsk, visst skriver jag typ ett inlägg varje dag. Varför kan jag bara inte öka det till 2?. Åtminstone. Ibland har man ju inte någonting man kan skriva. Men jag ska försöka förbättra mej.




Nu , lite kort om dagen: Som vanligt vaknade jag o drog till skolan. Vi hade bara 3 lektioner (typ), . vi skulle ha matte men gerlinde kom aldrig, och schemat var helt kaos, på vårat nya schema stod det att vi skulle ha slöjd kvart i, och lärarna hade ett där det stod att vi hade matte halv, wierd.  Sen om vi inte skulle haft matte skulle vi nog inte ha slöjd efter kom vi alla på. Sen var fredrik (so läraren) sjuk så vi hade vanligtvis slutat kl 3, men alltså. Efter lunchen gick alla hem ( för vi inte skulle ha några lektioner, kanske 2 i klassen var kvar i skolan.) Sen gjorde jag nudlar och precis när slöjden skulle sluta fick jag ett ms från yassan där hon hade fått veta att vi hade slöjd! , Kul.. Aja vad skulle jag göra , Sry för det.
Sen hade jag träning..  den gick skit och jag mådde illa som fan. O nu e jag hemma hos pappa o ska snart sova.
Sen vill jag bara tilllägga två viktiga saker;

Tack till alla er som kollar min blogg och tagit sej tid och läst mina inlägg , jag uppskattar det. <3

Sen tack till johnny som fixade tillbaka min lilla hobbynalle som jag tappade i skolan ;( <3

Kanske lite töntigt att skriva såna här ''tack grejer'' , men ja tyckte att det var viktigt att tas upp.
/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad långt inlägg hahah

2009-01-20 @ 16:19:43
Postat av: Johnny

haha lungt ;D

2009-01-20 @ 18:49:55
Postat av: Anonym

du vet att ag läser din blogg för att jag är besatt..



GRRR........ RAWW

2009-01-20 @ 20:21:32

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0