ett väldigt sent inlägg.

Förlåt för stor försening men här kommer ett inlägg som ska vara till den 8 januari , inte 9de-.- Så nu skriver jag alltså för 8de. Jag somnade 5 inatt eftersom jag inte kunde sova o då låg jag och kolla på en ishockeyfilm , den va bra! :O Fett rolig att kolla på :). Sen somnade jag o vaknade vid 11, ylva kom kl 12 o vi cpade oss som vanligt. Vi stack till heron city där vi cpade ÄNNU MER. hah. Aja , sen kollade vi på yesman , den va bra ( ni borde kolla faktist) , det va nog bara jag o ylva som hördes i biosalongen , hähä. Innan bion hade ylva sett typ (3?) killar som typ stod o kolla på oss skit mkt när vi åkte upp (de va på övervåningen -.-.) Sen såg vi dem typ hela tin o bah vafan då :O, följer dem efter oss hahahha. Jag kallade dem för småungar eftersom det såg ut som riktigt typiskt 95or, hah. asså på stilen o de. Aja sen när vi köpt popcorn o ska gå till våran salong, gissa vad vi ser då ... Jo framför oss går de där killarna , o så går de in i samma salong -.- men jippi. Oh ylva börjar garva. Vi hoppades få platser nära dem så vi kunde kasta popcorn men dem va mycke längre fram , och om vi ens hade försökt att kasta vet jag att jag bara skjutit i någon annans huve -.-. Aja nu ska angelica sova, Imorgon ska jag till sthlm med vanessa o kolla saker , puss puss.

den som känner mej väl vet att ordet vuxen inte existerar i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Andreua

hahahahha :D

2009-01-10 @ 10:21:52
URL: http://andreua.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0