Fredag i sthlm

Hejhej, Nu e jag hemma från sthlm , jag o vanessa va där ;). Det va fett kul , köpte en rasta tröja på pungtshop, jag o vanessa cpa oss som vanligt . Hah , ja o nu ska jag berätta , och vanessa visste att jag skulle skriva det här. När vi satt på tåget hem va det fett kul för vi lyssna på musik från min lur. Sen har jag en låt som e fett lung , o mitt i låten kommer ett skrik, o vanessa hatar sånt hah! Såklart sätter jag på låten o ger henne mobilen,

Lyssna , den e fett skön , de sjunger typ på italienska.

Hon lyssnar o precis innan skriket kommer sa jag lungt;  Bli inte sur nu.

hahahha o hon va juh seg o bah va? sen när skriket kommer får hon värsta damprycket! ahhaha hon skriker så jävla högt att alla  i hela vagnen hörde HAHAHAHHAHA, gud va i grava . Hah. Aja nu ska jag juh typ slappa, Tyvär kunde nt julia sova över hos mej idag för jag fick veta igår kväll att jag hade träning kl 2 till 4 , kul..  så vi får ta det nästa helg ist :), aja nu ska angelica cpa sej o tråka.  Ohh juste, fick veta av vanessa att det e lets dance ikväll , jag kollar ju aldrig på tv dagtid annars , utom på natten. Men aja , Blondinbella ska vara med , tror jag ska ta o kolla :)

puss

Kommentarer
Postat av: susan

hejhej



Jag och min kompis har veckans 2 frågor i vår blogg =) Vill du kika in och svara ?



Du får gärna fortsätta kika in hha :D

2009-01-10 @ 11:06:49
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0