Fredag

Hejhej. Nu är det juh äntligen fredag. mysigt mysigt. Men tyvär måste jag lägga mej tidigt ikväll. för imorgon ska jag eve o yassan upp te sthlm o va med på gospelfestival HHAHAHAHAHHAHA, ok ta det inte seriöst nu men så e det faktist. O jag o yassan kmr va snyggast där för vi ska ha högmidjade kjolar o klack. muhahah. Men nu e det så att jag mår riktigt illa. Men det skulle nog inte vaar så mysigt o berätta vilken sorts värk jag hade, men aja .. ni fattar nog. Men nu blir det mat.

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Eva lena

Fråga karolina om råd! Hon kanske har en liten tampong i bröst fickan

2009-01-24 @ 08:42:41

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0