Har inte hunnit...

... Blir dagen ursäkt på att jag inte bloggat. Men så är det faktist.Jag var i skolan , sedan efter att jag slutat drog ja till vanessa o va där typ från halv 4 till typ 7 , haha hennes hundar va galna o tog mina vantar o sprang iväg. Sen va hennes ena hund fett taskig o tog min FAVVO LEPSYL :(.  Det e likosm lipsmacker med coca cola smak, fan oxå ;/. Aja måste man leta efter ny da. Om det nu kommer in på ica maxi. Buhu buhu. :'(


R.I.P. MIN FAVVO LÄPPGLANS </3 ;/ HAHAHA XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sorligt sorligt, coca colan som e så god!

2009-01-23 @ 00:06:59
Postat av: Anonym

Fett taskig hund :O :P

2009-01-29 @ 22:51:16

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0