hejhej

Nu smyger jag in ett inlägg härva medans jag väntar på att mamam ska bli klaar ... men snart ska jag kolla på hes the girl :D 3de dagen irad :D , ´jag garvar lika mkt varje gång. xD. Aja idag va det en vanlig dag. Först skola sen träning. Juste, nu håller jag på o sy snyggaste silkes shortsen (dem e bieg , beig, hur fan stavar man den där färjen ''becht'') men aja, dem e iaf skitsäxiiiga. Men nu ska man ta sej en nutrilett efter träning, det va ju så varmt i hallen att man svettades extra mycket. Men aja tyvär blev det ju inte bästa bloggdagen.

På frdag ska jag o ylva på biopremiären av i taket lyser stjärnorna :D. För er som ville veta.

Puss puss hej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får man sån där mönstrad design??(A)<333

2009-01-27 @ 17:30:47
Postat av: Anonym

söt

2009-02-02 @ 22:23:45

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0