bildgalleri från skhlm idag :D

Hejhej!
Nu e jag hemma från skärholmisen. Jag köpte MASSA kläder (enligt mej) Ni får bild på några av sakerna här, måste först lägga in dem på datan hah :D Dagens lunch med ylva blev det gamla vanliga, jag tog (som alltid) Kycklingthaigryta från thai resturangen o Ylva tog Sushi (eeeeuuuuuu... ) hahah. Aja men här kommer bilden :)
såklart måste jag juh redigera några bilder också


grålila bolero från cubus
Högmidjad kjol från cubus
Spetslinne från gina
Randig tröjja med rygg urringning från jc
Svart stor cardigan från bikbok (inte på bild)
hårband från ng konstig affär :S
deo från hm
fundation från hm
ansiktsmasker från lindex
Haha en dubbelklubba ;O från lagerhaus (skojköp, men urgullig kmr bild här under)


sen köpte jag dessa jeans från bikbok. (dem är inte så blåa som de ser ut -.-)

och nu kommer lite skojbilder som är helt ointressanta :)

jag i väntan på toaletten medans ylva tydlingen sitter och klämmer ut ngt HAHAHAH >.<


tanten med den uuuuur snygga pälsen


jag i en provhytt med min nya tröja , snyggt när man ser prislappen , jag vet -.-


haha så gulligt asso :D


en ego pict härva , med putmage efter mcdonalds o thai -.-


jag o bajsungen i egen hög person! <3  (ja , jag bjuder -.-)


Kommentarer
Postat av: eva lena

HAHAH, den där bilden har johnny sparat på sin dator i tthink

2009-01-03 @ 11:30:36
Postat av: -M

DU ÄR SKIIIIIIT FIIIIIIIN VILL HAR DIG JAG ÄLSKAR DIIIIIIG!!!!!<3333333333333333333333333333333333

2009-01-03 @ 22:54:03
URL: http://jeffodman.se
Postat av: ylvis

DU ÄR BAJSUNGEN CP :D <333

2009-01-05 @ 12:40:15

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0