Jadå , första skoldagen avklarad

ja, så nu har helvetet börjat alltså. Vet inte om jag kommer palla den här terminen känner jag. Usch för blombacka. Kunde det inte vart jullov en vecka till? aja men ändå känns det bättre eftersom den här terminen händer de ju massa saker. sportlov , påsklov, prao  , de tar juh redan 3 veckor, det e ju iaf bra.. juste vad ska jag praoa till? , jag har ingen som hellst aning, något kul iallafall! Uft , minst 5 månader kvar tills skolavslutningen. Jag ska fan ta nerräkning känns det som. sen känns det ju också som att tiden går mycket fortare desto finare vädret är där ute. Våren är alldeles underbar, kunna gå till skolan utan massa kläder, man har det lättare att vakna på morgonen eftersom solen skiner, så jävla fucking underbart! Wake me up , when the winter ends..


Kommentarer
Postat av: evis

rawr, grrrrr... you titta på meee, and jag får erektion!

2009-01-13 @ 16:07:00
Postat av: Lovisa

fett fin bild

2009-01-13 @ 16:39:20
URL: http://luuwsie.blogg.se/
Postat av: M

2009-01-14 @ 17:30:28

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0