Kyla.

Hejhej igen , Känner ni inte det , liksom i hela kroppen! Kylan -.- De senaste dagarna har det vart så kallt att jag inte ens kunnat gått utanför dörren utan vantar eller liknande. Det känns som jag måsta ha dubbla jeans o sånt , ajaj :/ Inte bra det här. Jag serv faktist inget positivt med den här kylan.. Visst barnen vill säkert åka pulka, (om det nu kommer mer snö) men jag vill inte! Sommar åter runt säger jag. Usch jag haaatar vintern. Sen börjar skolan på måndag 8alltså den 12de) Fan oxå, aja en termin till o sen e det sommar , skönt. Man märker lätt när sommern precis kommer/it. När man kan börja gå till skolan utan någon lätt vårjacka, när nästan hela skolan är utomhus på skolgården och ligger på bänkarna och solar. När man börjar med shortsen. Fyfan , sommar e fan bäst! GE MEJ SOMMAR NU!!! :| Jag kommer inte överleva här i kalla sverige, nu är det juh cirka -12 grader varje dej. Fan

Kommentarer
Postat av: my

Jag hatar också kylan!

2009-01-05 @ 23:57:52
Postat av: mer

Jag älskar kylan <3 Mitt underbara fosterland! :)

2009-01-06 @ 11:23:18
Postat av: Linnéa

ja, jag med ! är sjukt trött på den !

ge mig sommar

2009-01-06 @ 14:12:06
URL: http://daxwax.blogg.se/
Postat av: MEN EVA LENA

hahahahhhahahah, jag trodde det stodv ; ah, barnen vill säkert pulla





HAHAHAH, JAG VAR TVUNGEN ATT LÄSA DET TYP 10000 GGR, INNAN JAG FATTDE xD <3

2009-01-06 @ 17:03:38
Postat av: angelica sv:

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAH HERREGUD VA TRÖG MAN FÅR VA XD

2009-01-06 @ 17:44:12

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0