lillkuken o storkuken leker frisör

hejhej.
Skolan idag va roligare än vanligt.
Samma som igår fick jag o yassan (storkuken o lillkuken såkallade) lust att leka med kamelens hår. Hon hade inget emot det heller. Snyggt kan man säga att det blev , eller?...

det va iaf ganska svårt o få ut toffsen som satt mitt i allt , tog juh typ en kvart HAHHA.'

o här är juh en extremt sexig bild på mej o mitt kära ''bloggfan'', eva-lena ofc.. yassan (lillkuken) fota(: <3

JUSTE MAN FÅR JUH INTE GLÖMMA DEN HÄR BILDEN HELLER. klicka på bilden för att den ska bli större.

Kommentarer
Postat av: Eva lena

Asso, värsta kicken i självförtroendet. Jag vet att alla i hemlighet tyckte jag var as snygg, och jag kände det själv. Alla var avundsjuka! Och, angie, jag kommer föralltid vara ditt största fan, från din trogne eva lena pajkastning alias kamel pussy. P.s ove, näcken hälsar?

2009-01-14 @ 20:39:47

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0