Men tjenis penis igen da

Bestämde mej för att stanna i Byhålan ett litet tag till så idag ska jag åka hem , snart antar jag väl? Jag o linnea ska då åka till södertälje syd o lalala :) vette vad hahah :D.  Jag sitter helt färdig fixad o väntar på nyduchade linnea -.-. hon e så seg ahha men aja :D. Hon va fett kmpig o skärde sej i benet när jag rakade dem , asså hur lyckas men? :D Värsta såret fick hon :O usch xD HAHHAA jaja. Här kommer en bil jag tog nyss, för jg har juh liksom suuuuperkul när jag sitter o
 cpar mej vid hennes cam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt =)

2009-01-05 @ 23:58:16
Postat av: men PENIS

hahah, skulle inte du klippa luggg???

2009-01-06 @ 17:02:05

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0