Nu funkar det!

Hejhej.
Nu funkar internet. Äntligen. Hhahaha okej. jag kan ju ta lite kort om de senaste dagarna.
I går gick klassen till ungdomsmottagningen, o det va skönaste dagen för efter så gick jag yassan o daniela till nancys och åt medans alla andra cpn va i skolan o käka rutten fisk HAHAH :D
Sen på kvällen drog vi tre till täljehallen o där hade vi ''ballongfest'' o jag drog nästan sönder danielas hår hahah. sen spela jag o yassan ballong tennis xD. Hah. Men sen km den dära alex celeblalblalla.. (?) jaja. Jag kallar honom dör trkuljas maan ;D.

sen idag.
Skoldagen va helt sjuk. Första lektionen fick vi håltimme, sen hade vi lektion sen fick vi åltimme igen. :D ahha Men jag o yassan fick tröjor av våran gympalärare johan ( nu känner vi oss så speciella).
Hahha för jag hade glömt o yassan ville inte springa runt i linne lr va det nu va hah :D
sen gick jag o katja till ungdomsmottagningen, aja men ska dra nu så PUSSS.!


Kommentarer
Postat av: PetterssoN

Skön dag ?? (:

2009-01-29 @ 22:48:03
Postat av: eva lena

katja is to hot for you!

2009-01-30 @ 13:57:31
Postat av: daniela

''Jag kallar honom dör trkuljas maan ;D.''

HAHAHHA FATTAR INTE :D:D:D:D

MEN DE VA SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ROLIIIGT JAO SEN TORSDAG VILKEN DAG JAO :D:D:D

<3<33<3

2009-01-31 @ 22:14:05

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0