Nu har vi kollat klart!

Hejhej.
Det här kommer som en liten kort recention om filmerna.
Silent hill (skräckfilm): Typ ganska seg , man blev typ inte alls rädd o allt va så dåligt eftersom allt såg så oäkta ut. tråkigggt. Man fattade typ ingenting. Men slutet va fett konstigast :S Aja hyr den inte -.- fett tråkig. Trodde den skulle va bättre typ.
Supersugen; HAHAHAHHAHAAHHAHA. aja alla har väl sett den men jag e liksom lite efter men den va skitrolig , jag o linnea garvade typ ganska ofta, fast det va typ en typiskt killfilm :D Men kul ändå. Hah. Aja men mitt i filmen va linnea seg som vanligt o typ fattade ingenting om någon sprit grej men aja :) Hihi. Snart ska vi typ sova för mina ögon ser helt drogade ut -.- Jajaja, puss puss godnatt!


Planerar på att kanske klippa lugg.. eller? :) <3

Kommentarer
Postat av: evis penis

det blir nog fíiiint. men finast ärndu naken

2009-01-04 @ 18:12:51
Postat av: Linnéa

jag hyrde också silent hill en gång ! fan va dålig den va , hahah <3

2009-01-04 @ 23:29:47
URL: http://daxwax.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0