populärt?



Seriöst, Jag blir så trött på de svenska ungdomarna!


Har inte några av er kännt att det blivit ganska populärt att ''må dåligt'' nu för tiden. Asså seriöst. Skärp er. Vafan e det här för jävla fucking shit! Visst vet jag att det finns folk där ute som har det svårt. Men ca 75% av dem som skriver långa texter om att dem hatar sina liv o vill dö, o e värdelös har ju faktist inte det så dåligt. Det e bara för att ALLA som håller på så tigger efter uppmärksamhet. Töntigt tycker jag... Men för resten som verkligen har dåligt är det ju klart synd om. Men jag tycker faktist att det e lite väl överdrivet att skriva 100 års långa texter om hur dem plågsamt skadas. Det finns ju fan barn som kommer hem o ser sin mamma ligga full eller helt förstörd i soffan. Vissa barn har föräldrar som våldtagit dem! Tänk , sina egna barn! Usch. Om de som nu ''mår så dåligt'' skulle tänka på hur vissa andra har det så kanske deras liv kännas lite mer värdefullt. Jag vill inte att någon dka må åligt så att dem inte vill leva. Men jag blir bara så jävla irriterad på alla som bara driver om det. Som skär sej OCH VISAR UPP DET TILL FOLK. seriöst. Ibland undrar jag om dem ens tänkte;


hur påverkar det här mej?
Vad vinner jag på det?

svar; smärta. Som fan. Snälla ni som tigger efter uppmärksamhet... lägg av.





Om man mår dåligt så är det inte på lossas.



aja , nu ska jag iaf skriva om något annat.

Efter att jag vart på stan gick jag hem o fixade mej. Sen åkte jag o yassan buss ner te stan o skulle dra till hovsjö för ''karro'' skulle hämta oss. Men när vi hade stått utanför st ragnhild i mer en 20 min så ringde jag johnny o fick miriams nr. Hon fick inte tag på karolina men sen fick hon de. Sen liksom kom stellan o hämta oss ... när vi hade väntat i 1 timme..

                                                                                  mina fötter var iskalla..




AJA NU SKA JAG SOVA PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: madde

sv bio 30jan: okej mysigt :)



men angelica, man brukar säga att man mår dåligt till folk för att få hjälp.

2009-01-23 @ 16:28:45
URL: http://petig.blogg.se/
Postat av: Tilda

Sant, det finns dom som mår värre än andra - men alla har sina själ till att må dåligt. Jag tycker det är fel att säga att vissa som mår dåligt gör det bara för att det är "populärt", man kan inte dömma folk så. Alltså alla har anledningar och att dom visar det kan ju bero på att dom vill ha hjälp. Jag menar jag har mått dåligt - och jag vet att det finns dom som mår värre, dom som har föräldrar som förgriper sig på dom, men bara för att jag vill ta hand om mig själv för att må bättre betyder inte det att jag inte bryr mig om de som har det värre. Det är svårt att ta hand om andra när man själv mår dåligt. Visst kan jag också bli orolig och faktiskt sjukt irreterad på att det är så många som mår dåligt nu för tiden, men jag tror inte det beror på att det är "populärt" - utan för att det är så lätt att folk sårar andra för att må bättre själva nu för tiden. Det tycker jag är sjukt.



Bra skrivet i alla fall.

2009-01-25 @ 11:59:37
URL: http://baraforatt.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0