Tisdag kväll.


Hej. Kom nyligen hem från träningen. den visade ju sej vara ganska ok. Men nu sitter jag här o ska skriva dteta inlägg. sen ska jag byta data o skriva (uppstasten) / repotaget o yassan. Sen ska jag ducha o sen troligtvis sova. Kul låter det ju.
Ohh juste pappa köpte äntligen hårinpacknang för mej. Mitt hår går juh liksom av .. inte så himla kul.  Sen fick jag  aa jo TJEJ bodylotion istället har pappa annars bara massa saker som luktar kille här hemma. O det kan jag ju liksom inte använda. Aja , Nu måste jag byta data. Men innan ska jag kolla snabbt igenom playahead o bdb o se om någon komenterat.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 11:26:16
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej du är fin du

2009-01-23 @ 00:07:22

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0