Tisdag

Hej. E på ganska dåligt humör just nu. Jag har absolut inge lust att träna idag  pågrund av att jag mådde hur dåligt som helst igår. På träningen skakade jag o sånt. Känner att jag har ont i huvudet, men eftersom jag lovat att ta mer hand om bloggen nu skriver jag ett inlägg. Nu tvingar pappa iväg mej på träningen. Har han ens rätt till det?, Han hotar mej med att jag  får sluta i volleybollen eller så tar han min data. Och jag måste skriva skolrepotaget till på torsdag. Fan va jag e sur liksom. Han har väl inte rätt att tvinga iväg mej när jag har läxor och har ont i huvudet o e ¨på dåligt humör. Visst kan jag medge att jag ibland sitter vid datan istället för att plugga, men duger inte ens mina betyg till det jag har? Dem tjatar om att jag aldrig blir nöjd men det verkar ju fan vara tvärtom! Jag har 215 hitills och det här är första terminen i 8an.. Herregud så sur jag e. Får väl ta en jävla fucking alvedon så det går över. Fan fan fan fan...

Kommentarer
Postat av: Ludde

alla kan ha en dålig dag.. Hoppas du mår bättre snart söto

2009-01-23 @ 00:08:33

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0