Men hej igen asso

Hejhej. Kom nyligen hem, vart i hövsjö med eva-lena o yassan för vi skulle ha ''knullmöte'' som eva-lena säger HAHAHA, aja , vi satt där , o sen va mitt ex storesyrra där o hon satt o liksom kolla snett på mej , kuuul...
aja vi hde iaf kul , o som vanligt roade vi oss ;). det e vi juh liksom bäst på. Juste, sen bjöd vi på en chock till konfagruppen genom att jag o yassan sminkade eva-lena , o fixade hennes hår så där snyggt som inlägget innan, här kommer juh en underbar bild på denna kamel. Jag tror själv att hon ''gillar'' bilden, HAHAHHAHAHAHA.

Men kamelen ska vara glad , hon blir juh kändis fifan!...


NI BEHÖVER LIKSOM INTE KOMENTER BILDEN.. >.<
sen gifte sej jag o yassan oss i hovsjö kryrka , hallelulija!


Kommentarer
Postat av: ylvis

HAHAHAHAHAHA , sexigast ;)

2009-01-16 @ 15:46:34
Postat av: angelica SV:

Hhahhahahahah jag vet faan :O så ska jag smink dej!, ylva .. jag säger bara så här... PIRATSMINKET, SLÄNG DEJ I VÄGGEN!





HAHAHHAHAHAHAH <3

2009-01-16 @ 16:13:07
URL: http://aaeh.blogg.se/
Postat av: eva lena

ASSO.... FUCK ME, IM FAMOUS!



iiih... sparar bilden, och lägger ut på pea

hahah :P jag e sexi, runkar till mittt egna foto

2009-01-17 @ 20:46:36
Postat av: yassan

hahahahahahahaha snacka om att va e bäst(=

2009-01-19 @ 14:58:09
Postat av: gatub@bdb

asså kolla skillnaden på brunheten på ansiktet och händerna shit tare lugnt med sminket fan xD

2009-01-23 @ 19:03:16

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0