bang bang

Sitter här nu med huvudvärk. Tror jag håller på o bli sjuk eftersom jag va ute för inte så länge sen. Var i ronna med danijela o yassan o kollade på när palle o dem tränade. Skitkallt va det iaf. Satt där med shorts o höll på att dö. O nu har jag huvudvärk jippi, tror jag kmr ligga med feber hemma imorgon. Funny! Yes yes yes. eller inte. Jag som e hemma hela kvällen imorgon o natten. Eftersom pappa e borta. Tänkte att man kanske kunde bjuda hem lite folk då? Typ yassan o matte? Eftersom han alltid bjuder hem oss? ;D. Men nu ska jag ligga o kolla wallander film som pappa hyrt precis innan jag ska sova. Hhahaha , bara för jag är så smart. Pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0