bloggen!

sry för uppdateringen , men är i mariefred o kan inte skriva så mkt nu. o kanske skriver lite konstigt nu eftersom jag har lösnaglar , ganska långa å klaga inte ahahha. Just nu sitter linnea breve mej o äter chips HAHAHHAHAHAHA, Idag har jag inte gjort så mkt har åka båt o sen träffa jag linnea o vi drog till malmköping på ngn marknad dä jag köpte snyggaste klockan asså!  Asså en stor armbandsklocka. Haha , sen köpte jag o linnea typ 2 st ringar var av någon kostig indiegubbe. för 15 kr x) hahahahah budget. sen köpte jag nya örhängen  :) Jag är verkligen en shoppaholic! Igår hade jag skit kul! va med ´vanessa hela dan , haha asså hon o jag e fan tröga som kottar tsm , men mest  hon mähähähä. Men vi drog till hövsjö där vi träffade linus som vs va ganska mkt med också :) Fett shysst :), Sen åkte vi ner till stan o efter det drog vi till hövsjö igen där vi träffade typ några andra minns iaf att en hette sebbe hahah. Men aja , roligast dagen med vanessa hahahah :D Sknar dej med. Men nu ska jag vara med min sötnos linnéa här o vi ska... hmmm... vad ska vi göra.. Äta ! ahha nej driver. Känner mej dom en jävla elefant va nyss borta i grillen o åt kebab, o nu sitter hon o äter mer , asså hur orkar hon! hahaha XD , men se yah , ska ha roligt nuuu , pusssshejss<3

Kommentarer
Postat av: mr.slowy

I love susi <3

2009-08-01 @ 23:28:42
Postat av: f

de är synd att du inte skriver så mycket längre.

2009-08-06 @ 12:20:03
Postat av: mathilda

Nu har jag frågestund på min blogg!

Jag svarar på alla frågor, så passa på :)

Gå in på http://vildatildaaw.blogg.se nu & ställ din/dina fråga nu :)



Puss & Kram

2009-08-10 @ 18:34:27
URL: http://vildatildaaw.blogg.se/
Postat av: emmsuh

skitfin blogg ! :D

2009-08-11 @ 12:07:37
URL: http://emmsuh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0