Fördomar. viktigt , läs!

 Ni som följer min blogg (inte för att låta bitchig) men ni vet egentligen inte så mycket om mej. Ni vet inte hur jag e irl (om ni brukar umgås med mej) , Vad jag gillar att göra. Tror att jag ska börja skriva ner mina egna tankar om saker o ting mer i bloggen. Så man liksom får en bra uppfattning av den bra personen jag egentligen är.
 
Jag lever mitt liv fullt i fördomar. Folk tror massa saker om mej men vet inte ens vad som e sant. Skulle uppskatta om dem läste min blogg o började känna mej mer som den riktiga angelica höglund , än ''aaeh''. Hatar verkligen när folk har massa försomar o mej. kör upp dem någonstans säger jag bara! Om ni gärna tror jag e en sån dålig person så kan man väl fråga min väner själv som iaf vet vem jag är. Till skillnad från er andra som bara hör massa saker som kommer från folk som aldrig träffat mej eller aldrig brukar umgås med mej.
 
Jag har vart med om att massa kommit fram till mej o frågat om jag har cigg på mej. Vrf undrar dem det? Jo för att dem som ''känner'' mej har sagt att jag röker o super mej full. Jag ska vara 100% ärlig , Jag har aldrig rökt en cigg i hela mitt liv. Inte ens tagit ett jävla bloss. Jag har heller aldrig blivit full. Jag står för den personen jag är upp till 100%. Jag vet vem jag är , inte ni. Jag vill vara en förebild för andra. Någon folk kan se upp till som en ''bra person''. Men alla dessa munnar säger jag bara. Som kan kalla mej för massa. Men för er som lyssnar på vad de andra säger så vinner ni ju inte mkt kunskap på det. För det är inte sanningen..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag är just nu med i en tävling hos Lantmännen, där man ska göra en egen maträtt och vinna en stor låda full med bra mat. Vill ni hjälpa mig, genom att rösta på min maträtt? Klicka här för att hjälpa mig att vinna: http://lantmannen.se/smakleken/chickenfilletburger



Tack på förhand! :-)

2009-07-16 @ 14:34:51
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: agnes

jag tycker det e skit bra att du står för den du är och jag tycker du är en bra förebild.

2009-07-16 @ 20:47:49
URL: http://amcj.blogg.se/
Postat av: S t e e f f

heeJ! ta nt det som reklam! men anmäl dig gärna till mitt tävling!

2009-07-17 @ 12:38:34
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: mr.slowy

Hahaha kan jag få en cigg? (a)

2009-07-17 @ 22:40:00

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0