Frulle

Sry bloggen för inga inlägg igår, va dålig jag är haha! men var nämligen ute hela dagen med yassan igår. O gissa vad vi gjorde... jo vi åkte buss. Hahah! Som vanligt. Men vi drog iaf till ica maxi köpe redbull o lalala. Sen såg vi jimi o nathe där. o ja.. haha fatt pinsamt men iaf, sen när jag o yassan skulle ner till stan hoppade vi på 754an och den va typ helt tom det satt typ en kille i mitten. När jag o yassan gick förbi kollade han på oss skit mkt sen bah reste han sej upp o gick fram till oss.

killen: får jag sitta här?
jag o yassan tar ner ötterna från sätet framför oss , sen börjar han snacka med oss o det hela slutar med att han vill ha mitt nr.. Jag frågar han vrf han ska ha det (eftersom han va 18) sen han sa att jag va vacker o allt lalala. uft senaste tiden har det vart väldigt många som velat ha mitt nr vad jag har märkt. Alltid när yassan är med hahaha :D Senare så gick jag o yassan o träffade olga o alle som följde med hem till yassna o olga skulle snagga alle typ xD, men typ rakmaskinen va helt cp x)Men aja, det va iaf om gårdagen. Idag har jag inga planer. ska ta det lugnt tror jag o vara hemma för det mesta. Men kan hända att man kanske drar ut, jag vette ;).


Kommentarer
Postat av: c

Frågestund på min blogg :)

2009-07-21 @ 12:50:03
URL: http://carolinelofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0