Godmorgon sötaste.


Hoppas ni tycker om min nya design som jag fixade till lite snabbt igår. Va så trött på min gamla header o jag såg så barnslig ut. Men nu e jag iaf nöjd. Eller kommer vara för ett tag. Planerar kanske på att lägga in någon mönstrad makgrund eller liknande. Mabye. Ska snart hoppa in i duschen o sedan välja ut finalisterna i veckansblogg! Igar tillbringade jag i stort sätt hela min dag med johnny :D. O det va kul ;). Först gick jag ner till telge energi vid typ halv 3 o träffa tilda o johnny där. Sen va jag med dem. Vi drog ner till stan där vi träffa mer folk att vara med. Ah vad ska man säga , vi hade kul :) Sen blev jag o tilda sugna på glass så vi köpte en stor fet ben&jerrys burk! Yumme! Half baked va riktigt god!. Vem e så smart att man kommer på at göra en glass med kakdeg i? Så jävla gott asså. Ska nog försöka få papi att åka o köpa en till mej idag. Idag har jag absolut inga planer alls! Får ta dagen som den kommer , kanske går ut o möter någon om den vill eller kanske tar o tillbringar min dag till att sola o slappa. Hmm.. Aja men vi hörs om en timme eller så för nu ska jag duscha pusss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :) i fin bild

2009-07-12 @ 13:08:05
Postat av: S t e e f f

ojj..vilken fin header du har (L)

2009-07-13 @ 16:15:04
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0