borta?

Svar , nej. Har bara haft ganska fullt upp nu de senaste dagarna. Har kommit hem i stort sätt kl 00.00 nästan varje kväll. O idag blev det bråk pga av det. För att jag va ute med boris. Hah , pinsamt värre, men tänker inte gå in på vad. Men jag känner också samtidigt mej lite dålig. Har ju typ inte bloggat något! , Shame shame shame ... Tidigare idag drog iaf jag o yassan hem till tobbe där det skulle vara midsommar. Oj va kul det va när det liksom regnade hela tiden. Så vi liksom satt inlåsta på hans rum o gjorde typ .. ingenting? Sen kom stefan. O allt slutade typ med att jag låg o halvsov i tobbes säng. Va skit trött . Fast det e jag nu också. Hah. Har verkligen skriv brist. Har absolut inget att skriva om . Så jag får ju skriva mer imorgon . Även om det blir sent. Aja , puss hejs <3


Kommentarer
Postat av: maria

Läser fortfarande din bllogg ;)<3

2009-06-20 @ 22:56:52
URL: http://mariotmirre.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0