haircare.

Hej bloggen. För ett tag sen va det en tjej som frågade mej om hur jag tog hand om mitt hår.  Eftersom jag plattar mitt hår varje dag så slits det oerhört mycket. Jag tar hand om mitt hår på ett speciellt sätt för att hålla det så starkt som möjligt så jag inte ska börja tappa hår.
 
Oftast kvällarna innan lägger jag en hårcreme som jag köper uppe på en salong i sthlm. Där alltid min ''favvo'' bög frisör alltid ska stå o babbla om allt. hahha. Det e loreals märke. En vit (ser ut som en balsam) flaska där det står Tec på. Kostar runt 140-160 kr att köpa här i södertälje hos andra frisörer. Men uppe i sthlm kostar den bara 100 kr. Frisören ligger vid drottninggatan , hair and nail. :)

När jag duchar , duchar jag varannan dag. Okej ni får tycka att jag e konstig nu. Men har ni också hört att ägg är bra för håret? , Det stämmer till 100% , men det blir lätt tort efteråt. När jag duschar tar jag 2 st ägg o smörjer in i håret efter shampo o balsam. Låter det verka i ca 3-5 min. Därefter sköljer jag ur allt. Noga. Sen Tar  jag min favvoinpackning från wella, mot tort o slitet hår. Då tar jag o överdoserar hur mycket som hellst och löddrar upp allt i hela mitt hår. Låter det verka i ca 3-5 min. Klart!

Thats my haircare! And it works!


Kommentarer
Postat av: Annie [ http://thelillan.blogg.se ]

svar: tack detsamma :)

2009-06-23 @ 23:46:32
URL: http://thelillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

DITT HÅR E FINT SOM TUSAN!

2009-06-23 @ 23:57:31
Postat av: eme

haha ägg i hår? :o det låter faktist bra fetersom ägg inehåller mkt proteiner :) Fin blogg!

2009-06-23 @ 23:58:06
Postat av: nasse

Nu blir jag rädd ;O springa



fortsättning följer:

Var är nasse?

Varför är han rädd?



2009-06-24 @ 01:02:35

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0