The truth about yesterday. LÄS!

Hej bloggen. Känner mej verkligen som världens sämsta bloggerska när det gäller min update. Sorry. Min statistik har sjunkit så himla mkt , inge kul att se!. Men jag ska berätta varför jag inte kunnat bloggat så mycket De här dagarna. Här nämligen varit ute för sent (längre än vad jag får). Inatt blev ALLT kaos. Kvällen som började så bra med att jag yassan danijela o amanda gick o kolla på när palle, andreas , stefan o alborz spela fotboll  (och några andra jag inte kände). Jag smsade med my darling o han kom sen dit. Kollade sen på när alla spela. Men var inte där så länge. Vi gick o lämnade amanda i Lina. Sen påvägen hem träffade vi dino. När vi snart va vid ronna kom det 2 killar på en moppe som började åka fram o tillbaka förbi oss för att jag va dum nog o vinkade åt dem( på skoj!). Sen slutade allt med att dem stannade o killen som körde frågade om mitt nr. Han hette typ jimme eller vafan det nu va. Jag skulle driva lite med honom så jag gav han mitt nummer. Sen åkte han iväg. Efter ett tag började han smsa mej o jag drev o sa att det va någon annan , o han gick på det! hahaha så jävla blåst. Sen kom vi tillbaka till ronnaskolans gympasal o kollade tills killarna slutatde köra. Jag va tvungen att gå hem eftersom jag hade en tid att passa men då så tog han mina nycklar o sprang iväg. Hur skulle jag komma hem då liksom? Men fick tillslut tillbaka dem. Resten vill jag inte gå in på detaljer eftersom det blev väldigt mycket drama där i slutet. haha. Men  efter ett tag ringde mamma när jag skulle vart hemma för en timme sen (hade kommit hem försent hela tiden de senaste kvällarna). Hon va skitsur o skrek att jag inte behövde komma hem alls. Yassan som jag då gick med sa att jag fick sova hos henne, för man har ju inte så stor lust att komma hem när ens mamma inte vill ha en där..  Jag går vid vägen vid max o stört grinar för att allt va så jävla cp då. Va depp hela kvällen och hade inte ätit någonting sen frukosten dagen innan. Men var inte hungrig då heller. När jag o yassan var hemma hos henne ringde mamma o skrek att hon skulle ringa polisen efter mej. Men jag sov där ändå. På morgonen vaknade jag o yassan ca vid 1 tiden när vi ahde somnat kl 5 på morgonen. När jag gick hem mot mammas hus (då hon av på jobbet) Så hade hon låst ut mej med säkerhetslåset. Ännu en grinande attack. Vad töntigt de låter men då va allt verkligen skit. Tänk att inte ens få komma in i hennes hus. Men min ängel yassan kom upp till mej o tog mej ut där vi satt o prata. Men de mesta slutade ju perfa. Visst har mamma tappat nog allt förtroende för mej helt (+pappa) . Men aja , Life sucks hard sometimes . Just go on!

Plus att jag har utegångsförbud nu. För typ 3de gången de senaste dagarna. Jippe! ....

Juste det går inte heller att fixa in bilderna från min lur i datan. Fuck!

Puss på alla som läste ni är bäääääääääääääääääääääst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla gumman.. tur att african ass finns ;) <3

2009-06-22 @ 22:37:59
Postat av: Anonym

jippiii jag e bäst!

2009-06-22 @ 22:50:58
Postat av: Anonym

sorgligt!

synd omdig nu...ska till stan snart men läste,hehe;)

pusspuss<3

2009-06-23 @ 10:47:32
URL: http://mariotmirre.blogg.se/
Postat av: d

Frågestund på bloggen!

Ställ gärna en fråga

http://boze.blogg.se/2009/june/fragestund.html

2009-06-23 @ 20:25:05
URL: http://boze.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla stycke in delningar !

2009-06-23 @ 23:52:47

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0