Busringare

Detta är till alla som försöker busringa mej! Great! Tack som fan att jag är i erat centrum. Men ni verkar vara lite tröga som borde fattat vid det här laget att jag inte svarar på dolt nr. Tröga ungar! Och varför jag inte svarar; jo, eftersom senaste tiden verkar jag ju blivit SÅÅÅÅ POPPIS att ringa till så jag svarar inte HAHA! Så snälla ni nolifeare, öppna ögonen o inse att jag inte kmr svara. Visst fortsätt ring, men det e ju bara ni som slösar pengar på när telefonsvararen kmr upp. Desutom; Det här är till er som ringde mej inatt: Hahah, Idioter som inte stänger av mobilen o låter det spelas in ett röstmeddelande , Tack! Nu kanske jag kan lista ut vilka det e ?

Geeks.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0