Dagen enda inlägg :/


Hejhej. Tyvär blir det inte så många inlägg denna vecka.  Eftersom jag har Praovecka. Idag va det iaf fördta dagen. kulkul. Det gick bra tkr jag . ahhaha , jag daniela o daniel , haha låter det inte kul :D. Men iaf . Min vecka e fullproppad av massa saker jag ska göra. Imorgon e det möte med jobbgruppen o sen drar jag daniela o yassn till thallen. Men jag kom också nyligen hem , har vart i brunnsäng o kollat på volleyboll match dåp damerna spelade haha asså det va fett kul! Eftersom jag o elsa stod med alla killar (christian , jack, pagge, dani, mfl som jag inte orkar rabbla upp haha.D!) Men iaf alla vi stod o sjöng o skrek fula ord till motståndarlaget (vallentuna) ahhaha . Sen sjöng vi o dansa förståss! hahah. Men aja måste kolla på Protject runway , PUUSSSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0