Dagen.

Hejhej.
Dagen va rolig , var i skolan hha o danijela fyller ju år idag. Så jag o yassan kasta mjöl på henne! Hahahah! jag lovar , ska lägga in bilderna snart. :P. Sen efter skolan gick jag hem o fixade lite saker. Sen drog jag till brunnsäng o träffade elsa , mary , dany o marcus, sen drog jag , elsa o mary ner till centrum o cpade oss, (asså vi va helt crazy!) För Elsa drack Frank´s o jag tog dock en burn (igen).

Nu ska jag sluta med burn!
Det är mkt godare om man dricker den mer sällan , jag kan ju liksom inte dricka en halvliters varje dag! :O

Men nu tjatar jag på mamma så vi kan dra o handla för jag vill köpa ben & jerrys! Det va så länge sen jag åt den :O!

Puss. Kmr bilder snart. <3


P.S. NI HAR BLIVIT JÄVLIGT DÅLIGA PÅ ATT KOMENTERA DE SISTA DAGARNA HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0