FAN!

Åååh! , Jag e så himla sur! Fan fan fan , allt kan bara ta sig just nu. Detta var min reaktion när jag fick veta att om jag följer med till göteborg med laget så kommer jag få spela libro. DET VILL JAG JU FAN HELLER :'(. fan oxå. All min lust och alla mina förhoppningar om att ge gärnet bara blåstes bort. Om jag följer med kommer jag varken få anfalla eller serva! o som sagt, jag älskar att serva. Fan då. Nu e jag på så dåligt humör att jag nästan trycker sönder knapparna på tangentbordet av ilska. ÅÅÅÅH!, men för er som inte vet vad libero är så kan jag berätta att det är en spelare som håller sig på samma position. Den får bara spela försvar. -.-

Nu för stunden hatar jag volleyboll... :'(



Sen e det ju inte så kul när man kollar sej i spegeln o har värsta finnen mitt i pannan -.-


Kommentarer
Postat av: RIVETS

s¨snygg header! :O:O <33

2009-03-02 @ 21:43:11
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

sv: åh, tack detsamma! :D

2009-03-02 @ 21:54:55
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/
Postat av: namnlös(trög)

Stackars ..

2009-03-03 @ 22:00:12

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0