Förbättring


Hejhej. Jag har planerat lite på vad jag måste kunna (eller vad som måste göras) innan 2009s slut.


1. Håret måste börja växa igen! (de har typ slutat :S?)

2. Jag måste växa minst 5 cm (vem tror jag lyckas? :) , INGEN)

3. Jag måste börja hoppa är jag anfaller i volleyboll! (jag fattar vrf det inte går :O?)

4.Jag måste ta tag o förbättra stavningen i min blogg.

5. Jag måste måla rött läppstift på statyn i lärarrummet i skolan :D!

6. Jag måste fånga fler läsare.

7. Röra på mej mer!

8. MINDSKA MIN APTIT! HAHAH JAG ÄTER SOM EN MAN! HAHAHAHA. (käkar mer än min pappa :D)

9.Få fina naglar!

10. Ta navelpercing.

11. Få min moppe :D! SNART SNART SNART (I hope)

12. Försöka att inte lägga så mkt tid pa datan, (FAST ÄNDÅ SKÖTA BLOGGEN!)

13. O lite privata saker :D!


Vem tror jag lyckas!? :D Det som e så himla bra med sånt här är att när man väl klarat av en ''utmaning'' så får man mycket bättre självkänska och självförtroende! Detta kan jag verkligen rekomendera. ;D

Puss! <3



 


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: aw, tack så jättemkt! :

Om du känner för det får du gärna lägga till mig på bloglovin :


Puss!

2009-03-01 @ 22:23:09
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv: Tack så mkt:)

2009-03-01 @ 22:31:03
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack detsamma :D

2009-03-01 @ 22:32:50
URL: http://fridaos.blogg.se/
Postat av: baby

jag tycker att du ska börja visa upp din kropp mer. till emempel push upp, till halsen !!

2009-03-02 @ 15:42:27
Postat av: trögvirus (slow)

Hmm du kommer inte lyckas med de flesta ( 70% ) men aja de beror ändå på om du vill göra de..

2009-03-02 @ 18:01:33
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

SV: åh tack så mycket hihi:)



och föresten ditt hår är ju redan långt och fint:)

2009-03-02 @ 19:59:33
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0