Fredag


hej sötaste.

Nyss åt jag, o det va jag som bestämde mat mohhaaha, det fick bli våfflor, haha. Men så gott va dt faktist nt. men aja. dagen va väl helt ok förutom att jg knappt kunde röra mej pågrund av min nackspärr som jag fick när jag tränade igår. Ont som fan gör det. Fast jag tog alvedon , jävla dåliga skolsyster... -.-. Hon gav mej medicin som inte funka. Hata ibumetin. Den suger verkligen! Jag märkte ingenting. Men jaja. Fick skippa gympan också, man kan ju inte springa med ett huve som inte ens kan stå rakt upp.. Suck*

Men nu inför kvällen har jag inget planerat , måste vila min nacke ;o , för imorgon åker jag o yassan till STHLM.


PÅ MÅNDAG BÖRJAR JAG O DANIELA O DANIEL PRAOA PÅ BACINO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0