godmorgon

hejhej.
Vaknade för typ en timme sen. Ska snart äta frukost. jag är glad eftersom jag hann sätta mej vid datan, börjar om en timme o dagens frukost får väl bli typ brytbröd med tzatsiki lr ngt haha! För det e juh så gott! :D, Senare idag kmr jag ha utvecklingssamtal -.-, o jag har inte ens fått mina biusar (papper där det står vika betyg jag har just nu) eftersom jag var sjuk när vi fick dem. Så det kmr bli fett pinsamt att öppna kuveret där :O För jag tror jag sänkt mej i matte från VG till G , inte bra inte bra. Men aja får se om jag höjde eller sänkte mej. PUSSSS<3

en ''bra'' bild från festen , eftersom sandra förstörde bilden med sin feta hand HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: amanda

Ni verkade ha det bra :D

Kram!

2009-03-31 @ 16:07:49
Postat av: danijela

vi hade bääst jao :)

fin bild :D

2009-03-31 @ 17:53:38
Postat av: matilda

det är ju kristina och michelin!!;O

2009-03-31 @ 20:00:48
URL: http://tiildan.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0