Godmorgon

Hejhej.
Förlåt för den dåliga uppdaterinen. Det ska bli bättre jag lovar!, men igår var jag så sur. O idag e jag sjuk. Så det blir väl några inlägg här sen på dan. Annars har jag ju nästan aldrig tid att skriva. Men nu har jag det! (y). Fast aja. Skitungen till min lillebror smittade mej så nu är jag också hostig. TRIST och jobbigt. Gör ont när jag sväljer o så. Men aja , igår va det ju volleyboll tunering , Vissa fick ju inte spela så mkt medans vissa spela hela tiden , TRIST. Men fett synd om elsa som inte fick spela någonting! Hon e ju skit bra! :O Men aja laget vann guld.



Bilden är suddig för elsa är en dålig fotograf hahahahha! XD

Kommentarer
Postat av: tina

sv: tack :)



krya på dig :*

2009-03-23 @ 09:45:04
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Taaack =)

*Detsamma

2009-03-23 @ 16:59:43
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0