HAHAHAH Skönaste dan ever...

Hej. Har vart hemma ett tag nu o ska snart dra hem till tobbe. Ja, jag kollade på när ylva , andrea o corny spelade match , duktiga var de :D. Jag som va orolig at jag skulle sitta själv men när jag kom dit va massa roliga personer där :D. Så jag satt med Johnny, Jesper, Stefan , Robban o någon jag inte vet vad han heter hahah :D men kul hade vi. O Johnny satt o drev om att jag va dyr för efter att ja hade kramar stefan sa jag ; det blir en 20a ahhahah! Men jaja vi hade kulkul. Sen när jag gick hem fick jag sällskap av johnny te telge energi. Sen hände det en helt sjuk grej hahaha. Precis utanför mitt hus (bor i lägenhet)  hörde jag att någon bankade på fönster o visslade (asså så dära flört vissling lr va fan det nu e) , aja jag kollar upp o då e det typ 7 st killar (typ 17 lr nåt) dem bah ; ey *vissel* kom upp!.. Hahahhahahahah VET NI VAD JAG GJORDE DÅ... JAG BAH: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA asså helt cp o dem bah ; what? haha sen så gick jag vidare xD. Aja hoppas allar får en bra kväll. Ska dra te tobbe snart så PUSSS<3

Kommentarer
Postat av: mr.slowy

Mouwhahah :)

2009-03-14 @ 23:14:41

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0