Hej bloggish!

Hejsan svejsan. Idag va det en toppen dag ;D. Jag o Vanessa drog till skärholmen o jag shoppade, ahha o hon hade redan bränt sina pengar så hon hade inga kvar! xD , Nu är det Iaf earth hour eller hur det nu stavas, o jag har lagt på min nya brun utan sol gel , som mamma trodde skulle vara bra. Och nu ska jag också äta min efterlängtade Ben & Jerrys´! PUSSS<3



Vit-Rosa t-shirt från Gina
Rosa bh och matchande string från HM (förlåt danijela var bara tvungen att köpa likadan för dem e så fina hahah!)
Mörkblå byxor från Gina
Rosa nagellack från HM
Rosa MYS mjukis från HM (mina favvos!)

Kommentarer
Postat av: Danijela

Mohahahahahha de gör inget NU HAR VI LIKADANA :D <3

2009-03-28 @ 22:28:57
Postat av: beatx

String :O

2009-03-29 @ 23:22:08
URL: http://beatx.info
Postat av: mr.slowy

xO BH :O

2009-04-01 @ 21:33:09

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0