Hhahaha lilla gubben.

Oliver (min lillebror) har kommit in i stadiet när han är rädd för ''tjejbaciller''. Hhaha, så sött! hahah, det e alltid kul att reta honom tex om några kysser på tv så ska han alltid hålla för ögonen osv.. hahah. Men han gillar en tjej , i hans klass (han går i 2an haha) Som heter julia.

jag:Oliver kolla dem pussas!
han: *håller för ögonen*
jag: Det e du och julia!
han : ja det e det! För hon e vacker , lika vacker som britney spears!
jag: HAHAHAHAHA, britney spears , e hon lika vacker som hon e?
han: Jag vet inte vem Britney spears är :$


HAHAHHAHAHA!




 HAHAHAHHA VET NI VAD HAN SA NU!?

oliver:Varför rakade hon av sig håret? , (efter att jag visat han bilder på henne).
jag:För hon blev galen.'
oliver: Men hur kan hon bli det ?, hon går ju inte ens i skolan?


HAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: ylvaaaaaaaaaaaaa

HAHAHAHAAHH VA GULLIGT XD

2009-03-24 @ 18:59:44
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0