Homie

Tja fan!
Kom hem från sthlm för ett tag sen, det va skitkul :D ahhaha. först började det med att jag o yassan drog ner till centralen o träffa daniela, på tåget yassan bah; haha ehm .. vi kanske träffar några där. Jag bah ehm okej ahhaha. Men dem va shyssta va typ två killar från älvsjö. Dem sprang runt med oss resten av dan haha :D men dagens köp blev:


Leggingsjeans från bikbok
Leopard strumpbyxor från hm
ett halsband med ett stort A från glitter
kinaskor från ngn kinaaffär på drottninggatan

en cheeseburgare HAHAHAHHAHAHAHA xD


Kommentarer
Postat av: Danijela

DAGEN KNÄCKTE HAHAHHAAHAHAHAHA

JA FICK HJÄRTATTACK FÖR ATT DU JAGA FÅGLARNA INNE I CENTRALEN OCH SEN FÖR ATT DU TOG SÖNDER DEN DÄRA SAKEN sen han som jobba där kom o skrämde mig hahahhahahahhahahhahahahhahaha omg jag skrattar högt

2009-03-07 @ 21:05:44
URL: http://dtrkuljaa.blogg.se/
Postat av: maja

Sv; åh tack för tipset! de ska jag göra :)

2009-03-08 @ 12:29:58
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0