Idag Gällere!

Hejhej.
Ja jag e uppspelt, som fan! Snart kmr tobbe o jag ska fixa han sen , kmr tilda o sen drar vi ner till centarlen asså faaan! :D Omg det kmr bli bäst!. Och nej jag kmr inte fota något eller filma på konserten eftersom sist jag filmade på LM.C så kom vakterna o sa till mej, dem tänkte ta min mobil!!!!!!!! :O. Shit va damp jag hade fått om de gjorde det. Så jag ska inte filma eller ngt, kmr bara stå där o skrika o ha CP KUL. o ja jag vet att ni e avis.. det ska ni vara också haha! :D Pussssssssssssssssssssssssssss<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför får inte man filma :o

2009-03-20 @ 18:37:22
URL: http://mariaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0