läskig praodag

haha jag kan aldrig bestämma mej hur min blogg ska se ut. tyvär. men jag tog den här bilden igår. den planerar jag på att fixa med text o sånt. då blir det nog bra :). Insperationen blev ''vintern lär aldrig försvinna'' som jag sa till mej själv. Så jag kombinerade somriga leopardläggings , en t-shirt , klack o en mössa med varandra. Mina bilder ser lite smådystra ut men det gör alla.. tkr jag hahaha.


sen måste jag bara berätta vad som hände på cafet idag :O (jag praoar ju för er som inte hänger med), iaf. Det kom in en lång snubbe som jag bah ; hejhej till för att välkommna sen kom hon i kassan o bah hejhej han bah ; vem fan ska jag beställa ifrån. Sen när jag kom upp på övervåningen (där han satt) för att plocka undan disk o sånt . plötsligt bara utbrast

han ; ey du .
jag:  ja? *smålog*
han; damn girl , det där va det vackraste leendest jag sett.
jag ; ehm okej haha tack. *småskratta lite*


jag tyckte han va lite läskig för han sa det på ett lite äckligt sätt. men sen gick jag upp igen för att torka av ett bord, och åter igen.

han ; ey du.
jag; ehm ja?
han; du behöver fan inte lära dej ngt här på det här cafet , med ditt leende har du redan tjänat ihop flera års kunskap.
jag: haha , ehm tack *småskratta o gick fort ner för trappan*


sen gick jag in i köket o dem som jobbade där sa att jag skulle akta mej för honom eftersom han e lite läskig av sej.  sedan sa dem att jag inte fick gå upp dit själv( för den säkra sidan) eftersom han hade haft problem genom att de berättade att han HATADE KVINNOR. jag bah , omg..


Hhahahahaha man kan visst inte låta bli att älska mitt leende.haha! Puss<3

Kommentarer
Postat av: danijela

men det som hände idag då :S

Han börja skrika =S

2009-03-13 @ 18:04:05
URL: http://dtrkuljaa.blogg.se/
Postat av: Daniella

OMG! Du kunde ha sagt det innan vi gick upp för att fika haha

Han fick damp på oss :S

2009-03-13 @ 19:32:27
URL: http://daniiellas.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0