Man lyckades ändå

Hahah , hej hej söta människor! , Det va otroligt.. o då menar jag verkligen O-T-R-O-L-I-G-T ! HAHAH. Jag undrar hur vi lyckades skrika så mkt (jag tilda,tobbe) så att vi blev utskälla av en tant som sa att vi inte skulle hoppa så mkt HHHAHAHHA, men det sket vi i o gjorde iaf! Hahaha, oh juste! Tilda hittade värsta lektaren man kunde sitta på där inne som typ ingen satt på :O. Så  vi satt där o kolla. OMG OMG , sen vinkade miku till mej o tilda! My dream come true. Hahah, för det satt ju typ inga andra där uppe som  hoppade runt som galningar o vinkade hahaha. Sen fick vi en hälsning från kanon (basisten) asså shit va kul det va! O vi såg hela scenen! Jag älskar den där rampen nu :O! Annars e jag juh å kort så jag knapp ser ngt när jag står nere framför scen ahha. O ja, jag lyckades filma. Ingen vakt kom! :O.. Wierd. Men här e två videos, ignorera folket som sjunger i den ena.. okej? HAHA. sen när vi köade kom det fram en gammal tant till mej o sa ; ursäkta men vrf e alla klädda så här? (då menade hon alla decora girls) O självklart svarade jag att det var en japansk rockkonsert. Mohahah. Men här kmr video och bild bevis!



an cafe - zetsubou live




typ i slutet , men slutade filma eftersom det var sista låten o då hoppade vi omkring som fan hahah!






Kö,kö,kö och mera kö ÖÖÖH JAG BLEV GALEN AHHAHA.


Tilda va juh schnygg som vanligt (y)




PUSSSSS på världens bästa kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag va med på en av bilderna:D de va en otrolig konsär den bästa i mitt liv hah men jag grät dock hela konsären ^^:D

2009-03-20 @ 15:08:17
URL: http://amandaaruckelbom.blogg.se/
Postat av: Amanda

AAAAAAAAH!!:D



Den bilden som är nedanför de sista videoklippet men man ser typ as lite ut av mitt huvud:D



Men jag stog vid baren och jag kollade typ upp nån gång haha de va säker ni jag såg då!:D

2009-03-20 @ 18:43:57
URL: http://amandaaruckelbom.blogg.se/
Postat av: Amande

Eller jag stog alldeles ovanför t-shiert:arna (stavning?):D

2009-03-20 @ 18:46:19
URL: http://amandaaruckelbom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaha men då såg jag Hahah :D, så du mej dåh?:)

2009-03-20 @ 19:21:48
URL: http://amandaaruckelbom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nu har jag addat!:D

Väntar bara på att du ska acceptera:)

2009-03-20 @ 20:55:50
URL: http://amandaaruckelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0