när svenska folket får rösta..

..går det åt helvete.


Aja , inte direkt mit favorit bidrag då menmen. Nu ska jag bara komma fram till saken.. HUR FAN KUNDE SVENSKA FOLKET VÄLJA HENNE!? SNACKA OM ATT SKÄMMA UT SIG I ESC! OMG.. kunde inte åtminstone typ agnes eller EMD vunnit så hade det kännts lite normalt iaf. OCH DESUTOM KOM UGGLAS PÅ ANDRA PLATS! SHIT , ASSÅ MEN OMG... hahahhaha. Jag garvar fortfarande. Men iaf. samtidigt som melodifestivalen gick så klippte jag tobbes hår. Han blev nöjd o det blev jag med hahah :D. Ser iaf  helt ok ut just nu. Men aja , nu måste jag nog lägga mej för imorgon ska jag träffa ylva PUSSS<3

Kommentarer
Postat av: Tilda

Det är hemskt! Ush, svenska folket suger på att rösta...

2009-03-15 @ 08:40:25
URL: http://baraforatt.blogg.se/
Postat av: ylvaaaaaaaaaaaaa

måns skulle ju vinna ! buhuhuhu !

jävla kärring ! :(

2009-03-15 @ 10:12:21
URL: http://yylvas.blogg.se/
Postat av: Tilda

Översta kommentaren är inte från mig! :o

EMD skulle vinna!! <3

2009-03-15 @ 11:41:27
Postat av: Anonym

aa håller med när sverige röstar går de åt helvete kolla EMD eller måns zelmerlöv eller nån bättre borde ha vunnit bre nu ja har damp men vi ska vara glada att de inte va snälla snälla skiten med carolina ugglan som vann iallafall=P-.-

2009-03-16 @ 19:31:02

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0