Patetiskt...

Jag vet att många har tagit upp om det här med star pilots låt i melodifestivalen. Men första gången jag hörde den skrek jag rakt ut ; FAN VILKEN JÄVLA KOPIA..! och jag har kollat o ltat vilka låtar som liknar. Här är dem.

P.S. Låter inte denna låt nästan som deras förra (in the heath of the night)

'
Star pilots låt i melodifestivalen , SUGER.



Star pilots har tagit lite mer en insperation av velvets låt - take my body close




KOLLA HÄR, SPOLA FRAM LÅTEN TILL 1MINUT OCH 11 SEK    och spola sedan fram i star pilots video (28 sek) JÄVLA KOPIOR!


Detta vill jag få ut , även om star pilots inte ser detta så måste jag säga det. KOM PÅ NÅGOT EGET! jävla sopor..

Kommentarer
Postat av: matilda

du, jag märkte det när jag hörde låten första gången!!! det ska ju vara nya låtar inte gammla!!

2009-03-11 @ 12:32:51
URL: http://tiildan.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0