Pluggande

HAHAHHAHA MÅSTE BARA SÄGA FÖRST... EVELINA I GOT YA! hahah som jag inte visste att det var du som komenterade den där anonyma frågan  ; använder du sport bh eller vanlig när du tränar ahhah! FÖR JAG SÅG ATT DET VAR DIN IP ADRESS AHHAHAHAH! där fick du :D , o ja jag vet att du gillar mina ''boobies'.


Aja dagen i övrig var ganska skit (eller iaf träningen) har skadat mej nu igen. Så just nu är pappa o köper tiger balsam åt mej och EN STOR BURN. Asså jag vet inte riktigt varför jag börjat blivi galen i energi dryck. Igår drack jag 2 st duble up burn som e lika mkt som 4 st små redbull... no god no god.

Men nu måste jag skriva något jävla repotage om min prao på cafe bacino. Aja se ya! Skriver mer sen om ni är snälla <3

TACK FÖR ATT NI KOMENTERAR MER, MEN MER KANN NI <3 :D

Pussssss..

försökte ta kort på mej när jag pussa min bror , men det ville han tydligen inte HAHHA

Kommentarer
Postat av: slowyyyyy

drick kaffe iställe de är bra för kroppen (not)

2009-03-16 @ 21:52:08
Postat av: Tilda

Aw vad gulligt!

2009-03-17 @ 07:41:14
URL: http://baraforatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG, :o:o:o:o:

FAN.. JAG BLEV UPPTÄCKT!!

2009-03-17 @ 16:38:55

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0