Sjuk idag... igen.

Hejhej. Vaknade pga av att yassan ringde mej hahaha. Hon undrade om jag skulle komma till skolan. Just nu sitter jag i soffan med min laptop i knäet. Skönt, ska nog äta frukost snart. , Hoppas jag blir bättre så jag kanske kan dra till brunnsäng senare (om nu min mammma tilllåter mej.) För jag känner att jag måste komma ut!, Jag står inte ut att vara instängd här inne !, Det här känns fan som ett straff. Men aja. Juste försökte nu igen med usbn o mobilen. Visst jag åste nog lämna in mobilen på lagring , men nu fick jag den att funka .. lite. Men jag hann iaf lägga in bilder på datan o lägga in musik i luren , Yeeey. , Juste nu måste jag typ ringa eller smsa elsa, Kmr mer inlägg under dan PUSSSSSSSSSSSSSSSSS<3


Bilden är från i somras , gillar inte själva bilden, men jag älskar mina ögon på den.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du har verkligen jätte fina ögon! :) Kram <3

2009-03-25 @ 10:42:44
URL: http://nattiiz.devote.se
Postat av: Christopher

shit vad söt du är :D

2009-03-28 @ 16:58:05

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0