Söndag!

Hejhej mina söta läsare.
Hoppas alla har det bra.  Idag har jag inte gjort så mycket utom bara slappat, vart på konfan med evelina o Yassa, Sen kom Ylva (och jag har saknat henne så mkt!). Och då menar jag verkligen mkt´. Sen kom hennes mamma o hämtade henne o Hon o jag hade hälsat på tilda utanför hennes hus o sen gick hon o jag runt o snacka om massa saker :) , trevligt var det (men kallt). Vi gick faktist runt i en timme , och hon hade bara skinnjacka på sej , o jag kinaskor hahah! Så mina fötter är rätt så kalla nu. Juste , vaknade imorse av en chock. Igår köpte jag en Brun-utan-sol gel. Jag lade på den o tänkte ; nu ska jag bli brun! Men den skulle börja verka efter en timme, vilket den inte gjorde. Jag blev irriterad. Men när jag vaknade imorse blev jag nästan rädd. Shit va fläckiga mina ramar var , USCH jag var verkligen orange (INTE brun) utan orange. Jag föredrar Dove istället. Men jag ska börja bygga upp min bränna nu så jag o Yassan o kanske typ jag o ylva ska börja sola solarium. Mysigt värre asså! Hahha. Sen måste jag fixa min naglar så dem blir finare. Men men, juste, förlåt för uppdateringen , Denna vecka ska jag vara bra. Men för några dagar sedan berättade Yassan om en kille som hade skrivit till henne bah ; aah , asså den där aaeh tror sig vara känd blondinbella! Hahah men så e det inte! Bloggen är som min dagbok, och där jag lägger upp videos o saker för att jag gillar det .  Ibland älskar jag att skriva , ibland inte. Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0